Hanımlar bir şey sorucam ben cam şakura hastanesi kadın doğum bölümünden randevu aldım doktor jinekoloji doktoru normal kontrol yapmaz mı bilgim olmadıgı için soruyorum gebelikle ilgili muayene olmak için randevu aldım yanlış mı aldım bilgi verirmisiniz