Fv3 Arkadaşlar 2 gebelik kaybım var. Doktor bana bu testleri yaptı. Lupus 1.12 antifosfolipid 1.85 çıktı. Yani şimdi pozitif mi demek oluyor doktora yarın gideceğim çok korkuyorum lütfen bilen varsa cevap verebilir mi 🙏