Mom789 Ya aslında korkulacak bişe değil. Sonunda ölmüyorsun yani ben hep öyle düşündüm. Ben çok fazla video izledim. Açık açık yabamcıların dogum videolarını izledim.Hiç bir zamanda doğumdan korkum olmadı. Çatı muayenesinden de aynı şekilde. Şöyle söyleyeyim benim 36 haftamdan beri kasılmalarım oluyordu. Ama açılmam olmadı hiç. 39 da kontrolde yine açılma yoktu sadece yumuşama vardı. 39+5 de 2 gün aksamları biraz zorlayan kasılmalarım oldu hatta acaba sogum mu dedm sonra gecince umursamadım. 40+0 da kontrole gittim tekrar. Doktor 2 cm acılmam oldugunu söyledi muayenede de iyice uyardı dogum baslasın diye. O gün dogum olacaktı yani. Ben eve gittim esyalarımı almaya benim birden sancılarım basladı. Ama önceki kasılmalar gibi değildi yani biraz kıvrandırıyordu. Benim öyle 10 dk 5 dk bir de olmadı direk 1 2 dk da bir sancı girmeye basladı. Her sancı sanki daha da kıvrandırarak artıyordu. Biz acil doktora gittik. Giderken suyum patladı. Hastanede gerçek sancılarımı hissetmeye basladım gerçekten. Bir şey hissetmedim diyemem. 30 sn arayla şiddetli sancı yasıyordum.O kasılma oldugunda herseyi unutuyorsunuz cünkü canınız acıyor. Bel agrısı yasamadım sadece rahim agrısı yasıyordum. 5 cm de epidural taktırdım. Bence fırsatınız varsa bunu kullanın. Ozaman rahatladım dogum yapana kadarda sürwkli hareket halindeydim 6 saat sonra bebeğim dogdu. Ama epidural 2 saatbsonra felam gecmeye baslıyor. Dogum sancısı normal kasılmalar gibi değil. O geldiği zaman gerçekten düzenli oluyor ve hissesilmemesi mümkün değil. Ha zorlanmadım mı zorlandım ama dayanabiliyorsunuz yani. Bence öyle korkulacak bir şey değil bu. Sonunda herşey bitiyor.