Evet arkadaşlar kısa ve öz yazmak istedim pazar günü saat 10 da sezeryanla çocuğumu meydana getirdim çok korktum ilk başta ameliyata girerken yok iz nasıl olcak canım nekadar aciycak sabah kalktım makyajımı yaptım hastane yolculuğumuz başladı o yol 30 dakika ama bide bana sorun 😊😊 hastaneye gittim kıyafetlerimi giydim zamanı gelmişti ama beğene kavuscam mutluluğunu biraz daha korku sardı sanırım vazmigecsek dedim eşime eşim sen bilirsin dedi 😊 ameliyathaneye girdim doktorum ve ekibinden Allah razı olsun gerçekten o iğne vurulcagi zaman korkudan oluyordum Büşra hemsire gogusune yasladı aynı anne sevkatigle iğneyi hissetmedim doktor okadar önemli arkadaşlarameliyathanede diğer doktorların bukadar ugrasilmsz dikişle dediğini şayet oldum İstanbul’da olan arkadaşlarım net olarak öneriyorum Mehmet alicik di doktorum neyse karnından kafası çıktı agliycskmi aglamiycskmi en büyük korkumdu kafası çıktı neden aldınız der gibi başladı bağırmaya Allah’ım o anı tarif edemem herkese Allah nasip etsin ahmethanim gelmişti hiç bişey hissetmedim forumda hissettim diyenlerden korkmuştum açıkçası. Ama korkmayın bidaha olsa yine sezeryan yaparım ilk gün acılarım oldu ama değer çok fazlada değil şimdi kucağımda buradaki teyzelerine sesleniyor kimse korkmasın sezeryan zor değil normal yapamayanlar korkmasın diyor hepinizden maşallah bekliyor😊 ve helallik istiyoruz sizden herseyimizi size sorduk