Gamze58 Evet, ben de kullandım hala da kullanıyorum. Bazen kahve telvesi gibi koyu renk, bazen açık krem rengi gibi, bazen tortu şeklinde geri gelişleri oluyor. Bunlar normal diye biliyorum. Koyu / canlı kırmızı renginde kan geliyorsa ve ağrı da varsa, ozamn riskli olabilir. Doktora bilgi verin mutlaka. Geçmiş olsun.