Merhabalar hanımlar acil bana birşey söyleyin yaşayan varmı aramızda ben 2 ay önce oğlumu sütten kestim ama hala sütüm çekilmedi emzirirkende şu anda da adet düzensizliğim oluyordu 2 buçuk ay önce eşimle korunmasız ilişki yaşadık ama boşalma geri çekilme yönetimiyle oldu 1 haftadır kahverengi pembe kırmızı leke gibi akıntı oluyor bugün test aldım anında pozitif çıktı ama gebeliğe dair hiç bir belirti yok sadece düzensiz adet var oda daha öncede vardı gebelik yoktur demi daha bebeğim küçük test bozuk olabilir mi