Mrs_kunt97 Selam tüm hamisler. Bu uygulamada son günüm yarın sezeryanim var heyecanımı paylaşmak istedim sadece. Yarın oğlum ve ben yeni bir hayata uyanacağız. Bekleyen herkese hayırlı doğumlar 😊😊😊🙏
Yaprakdokumusever Mrs_kunt97 Doğurup bu uygulamadan ayrılabilen var mı cidden ben gidemedim diğeri güzel değil