Gizem957 canım onu doktora sor Bi hani riskli hamilelik oluyor mesela bende tansiyon vardı yüksek riskli hamileydim bazıların da rahim ağzı kısa oluyo riskli oluyo ama sen 37 hafta ya kadar normal gelmişsin şimdiden sonra neye göre riskli dedi Bi sor doktoruna suyu fln mı azaldı acaba