Kızlar iyi akşamlar size birşey sormak istiyorum hayatımda ilk defa böyle bi durumla karşılaştım adetim biteli 8 gün oldu normalde akıntım olur ama lavaboya girdiğimde akıntı geldi ve peçeteye sildiğimde kahverengi akıntı oldu birden neden olmuştur acaba bu durumu yaşayan oldu mu ?