Bu hayatta 3 kişiyiz ama ahirette 4 kişi öncelikle cennete bi cennet kuşum gitti 18.08.2019 ' da ilk kızımı dünyaya getirdim
( pazar günü ) sonrasında kızımın 1 yaş Doğum gününde 18.08.2020 de hamile olduğumu öğrendim rabbimin mucizesi 🤲🏻 Rüya gördüm bi amca geldi kızın olucak dedi rabbim biliyor ya yarım kalmıştım bide benden giden kızım olunca hem kız olsun istiyodum hemde hep içime doğuyodu hemen eşimi uyandırdım söyledim neyse 17 haftada bi kızımın olacağını öğrendim Rabbimden umudumu hiç kesmedim kızım hep rüyama geliyodu teselli veriyodu taki hamile kaldığımı öğrenene kadar artık bana bi teselli gönderip gitmişti ve bidaha rüyamda görmedim cennet kuşumu 😔 sezaryen olmuştum ilkinde ikincide de sezaryen olcaktım tabiki Çam ve Sakura ' da takipliydim en başından beri çoğu doktora denk geldim hepsinden de çok memnundum 36+3 ten itibaren NST de hep sancım çıktı sadece kasılmaları hissediyodum 80 leri vuruyordu doktor doğum olabileceğini söyledi ama öncelikle ağrı kesici serum veriliceğini söyledi korktum çünkü ilk kızımda 36+3 te doğmuştu çok şükür iki serumla ve evde bol bol dinlenmeyle 37+3 geldim yine sancım çıktı aynı şekilde yine serum takıldı hastane 39 da doğuma almak istediğini bebek içinde daha iyi olacağını söyledi bende ve bebekte sıkıntı olmadığı için çol şükür bekledik 38+2 de yine sancım vardı NST de bı sefer istirat verdiler evde ha gayret dayan dediler ayın 18.04.2021 de gece 4 gibi sahur zamanı tam 39+0 olmuştum ve hastaneye gittim sancım var diye hemen işlemlerim yapıldı ve doğuma alıcaklarını söylediler sonda taktılar acil de hiç acımadı damar yolu açıldı ve hatırlatiyim ayın 18 ve pazar günü kızımla aynı gün ve pazar eşim kapıda beklerken onu düşünmüş ben doğuma girerken 😔 beni ameliyataneye götürdüler herkes beni bekliyordu çok iyidiler özelden bile daha iyi çok ilgilendiler anestezi uzmanı geldi spinal olacağımı söyledi tamam dedim hazırlıklar yapıldı ve öne doğru eğilmemi söyledi rahat ol dedi çok korkuyodum öncesinde nasıl olucak diye inanın hiç acımadı çok ama çok rahattım ameliyata başladılar herşeyi anlatıyolardı başımda nasılım diye soruyorlardı naptıklarını anlatıyolardı bacağıma sıcaklık indi şimdi karnına baskı olcak bebeğin çıkacak dediler demelerine kalmadı cennet kokulu kızım dünyaya geldi güzel sesiyle bebek iyiyse yanına getircez dediler hemşire maskemi indirdi bebeğimi dudağımdan öptürdü sıcacıktı çok güzeldi hepsinden allah razı olsun bebeğimde bende çok iyiydik yukarıya odama çıkardılar annem kaldı yanımda bebeğim hep yanımdaydı bebeğe bişey yapılcağı zaman annemde hep gitti çok memnun kaldım gerçekten sormak istediğiniz varsa bebekten fırsat buldukça yazarım ☺️