Birkiz merve_yldz51 bizde bugun 36 olduk salı günü belli olacak doğum tarihimiz kendı isteğimle sezeryan olacak 2 gebelık
Birkiz merve_yldz51 yataktan kalktığım da aşırı bi ağrı oluyor kasıklarda resmen ağırlık biniyor birde cok sık uykusuzlık ve mide yanması yaşıyorum
Bettyoz 35+6 bugün çatı muayenesi oldum. Normal doğum yapmak istersen çatı darlığı sebebi ile sezeryan olmamız gerektiğini öğrendim 🤷🏾♀️
idiloska Bettyoz ultrasonla mı bakıldı yoksa böyle parmakla mı? Burada çoğu kişi parmakla baktı dedi bana 33′de ultrasonla baktı rahim açıklık var mı uzunluğu kaç cm normal doğum yapabilir miyim vs diye.
idiloska 35+5 iki gündür pert, bebe mideme baskı yaptığı için iştahım az yemek yiyemiyorum bulantı geri geldi, akşam prilam alacağım, bir yorgunluğum var anlayamadığım. Ya cuma ya pazartesi kontrolüm var.
Bettyoz idiloska bundan 4 hafta önce kasıklarım çok ağrıyor diye alttan ultrason ile rahim boyuma bakmıştı ama bugün parmakla çatı muayenesi yaptı. Ultrason ile rahim uzunluğunu ölçüyorlar ama darlık genişliği parmak ile yapıyorlar bugüne kadar ben hep normal doğum yapıcam diye bekliyordum parmakla muayene sonrası sezeryana döndük 🤷🏾♀️
idiloska Bettyoz benim rahim uzunluğumu uygun bulmuştu ultrasonla, bakalım 36′da gideceğim o zaman yapar mı muayene.
Bettyoz idiloska çatı muayenesini bazı doktorlar 36 hafta da bazı doktorlar 37 haftada yapıyormuş benim doktorum 36 haftada yapıyor
Bettyoz idiloska yapabilir tabi ama hazırlıklı olman için haber verir bence yani benim doktorum 1 hafta öncesinden söylemişti muayene edeceğini. Tabi yine de her zaman hazırlıklı olmakta fayda var 🤓
merve_yldz51 Haftaya salı doğumumuz var maalesef . gebelik kolestazı tanısı kondu. Bebeğe zarar vermeden 37. Haftada sezaryen ile alıcak doktor. Bebeklerin kilosu ve boyu ne kadar hanımlar acaba ?
merve_yldz51 Birkiz Ben hiç uyuyamıyorum maalesef kaşıntıdan dolayı. Bir an önce 37. Haftaya girmeyi bekliyoruz.
Birkiz merve_yldz51 37de mı alacak. Ben daha 37de kontrole gıdeceğim erkek bebek benim ki bakalm ne zaman diyecek çok merak ediyorum 2 bebek olmasına rağmen merak korku heyecan en çokta korkuyorum heralde 😆