B0220 Merhaba, oğlum 18 aylıkken ikinci bebeğime hamile olduğumu öğrendim. Şimdi doğuma 2 hafta kaldı, oğlumu emzirmeye devam ediyorum. Doğumdan sonra da devam edeceğim bir aksilik olmazsa. Anne İçin yorucu ve yıpratıcı olduğu zamanlar oluyor bu sürecin evet ama anneliğin zaten kolay olan bir süreci de yok :) iki doktoruma da danıştım ikisi de emzirmeye devam etmemin hiçbir problem olmayacağını söyledi her iki bebek için de. Oğlumun ya da doğacak kızımın herhangi bir gelişim veya sağlık problemi olmadı. Çocukların psikolojik sağlamlığını da göz önünde bulundurduğumuzda kendime en yakın bu yolu gördüm ve öyle tercih ettim ben. Her anne kendi iç sesini dinlemeli böyle bir konuda, okuyup araştırıp kendinize en uygun olanı bulmanızı dilerim.