idiloska elifgenc doktorum asla yapma dedi bana onları, çok dikkatli olmak gerekirmiş, acil sezaryene bile alınan oldu dedi evde yapma o hareketleri dedi bana.
idiloska Benimki de dönmedi, 36+3′teyim. 29′dan beri aynı şekilde, doktor bir umut 2 hafta daha bekleyelim dönmezse zorlamam dedi, 6 haftada dönseydi dönerdi dedi. Minyon yapılıyım, zayıfım çok kilo almadım, dönemiyor bebiş. Yan yatmış keyif yapıyor.
Nalan96 ruyadandunyaya aynen ya erkeklerin acıdan sızıdna haberi olmuyor doğsun da birn önce sevelim diye bakıyorlar 😂