zynp45 Merhaba kızlar,gebeliğimin başından beri diyetisyenle yürütüyorum.14+2 deyim,gebeliğimden beri iki kilo almışım.Hamile kaldığım kiloyla doğum yaptırmayı planlıyor diyetisyenim.Fazla kilo almışsın dedi ve moralim bozuldu.Diyetisyenimin bu düşüncesi doğru mu sizce
Demir06 zynp45 kaç kilo ile gebeliğe başladığınıza bağlı, eğer fazla kilo ile hamileliğe başladıysanız böyle gerekli görüşmüş olabilir
rabia-3 zynp45 aaa ne demek çok almışsın 😳 ben ilk gebeliğimde 35 kilo aldım doğumdan sonra 25 i gitti çok zayıf olduğum için 10 kilo da kalmıştı gayet memnun dum kilomdan bu hamileliğimde ise 1 haftam kaldı doğuma toplam 11 kilo aldım bana da baya az geliyor bebek gelişemedi kilo alamadı düşüncesine giriyorum ne bulursam yemeye çalışıyorum bence annelik çok başka bi duygu kiloyu hiç kafanıza takmayın er yada geç gidiyor o kilolar sağlıklı beslenip kilonuzu alın normali bu hamile kaldığınız kiloyla nasıl doğum yaptırmayı düşünüyor anlamadım kusura bakmayın ama ben olsam o diyetisyeni bırakırdım 🤭
Eydr zynp45 canını sıkma bu meseleler için, ilk gebeliğimde 23 kilo aldım sadece 4 kg kalmıştı sonra abur cubur fazla yüklendim hamur işi derken üstüne bir 4 kg daha almıştım. Hamilelik döneminde bazı vücutlar çok daha fazla kilo almaya meyilli oluyor kendi fikrimce, önemli olan senin ve bebeğinin sağlıklı olması bir kaç kilo fazla alsan ne olucak kuzum doğumdan sonra zaten gidiyor🙏🏻🤍🌸
idiloska Bence değil, ben 5 aylıkken 5 kilo almıştım, 35 hafta bitiyor 10 kilo aldım 1 aydır kilom sabit hiç almadım ama doktor biraz kızdı dün söylediğim zaman, bebek 33′de 2200′dü cuma ya da pazar gideceğim kaç oldu göreceğim, kaç kiloyla hamile kaldınız?
zynp45 idiloska doğum için kilom fazla onu biliyorum,90 kg ile hamile kaldım.Ama son üç haftadır iştahım çok açıldı
idiloska zynp45 karbonhidrat pilav makarna hamur işi ekmek bunları azaltın, protein et süt yumurta sebze yiyin, bebek için Sağlıklı şeyler yersiniz daha iyi olur. Ben 3-4 haftadır iştahsızım bebek beslenemiyor diye çok korkuyorum
bastille diyetisyene rağmen 14. haftada kilo aldıysanız haklı sanırım diyetisyen, muhtemelen verdiği listeye uymuyorsunuz. bu haftalarda bebek kilo almıyor çünkü.
Gorg_i zynp45 30. Haftadayım 7 kilo aldim ama kiloyu takmayın bence doğumdan sonra veriliyo nasılsa sadece diyetisyenle yürütüldüğü icin 14 te 2 cok cunku bebek kılı almıyo o haftalarda canınızı sıkmayın her türlü verirsiniz
Yaprakdokumusever zynp45 Ben ilk 4 ay hiç kilo almamıştım üstelik kusmuyodum ve diyetisyene de gitmiyodum