Canım valla benim adete yakın oldu yerleşme kanamam hatta adet sandım çünkü adet gibiydi uzunsa sürdü adet oldum dedim ama 1 ay sonra adetim gecikince test yaptım pozitif çıktı doktora gittiğimde 2 aylık hamile olduğumu öğrendim o adet sandığım da yerleşme kanamasiymis herkesde farklılık gösterebilir durum belki 😊