PoPe Ela Ege Ada Asil Buse Bera Ela Ömür ya da Buse Ada Bera asil gibi iki sevdiğim ismimi birleştirsem tek isim mi çift isim mi dersiniz
PoPe Birgul ada mı Asya mı peki sizce? Elaya göre daha mı iyi ada ? Bir de sahiplenme eki gelince adam olması sizi rahatsız eder miydi
Birgul PoPe ada daha güzel bence Aysa ismini o kadar güzel bulmuyorum ben ama tabi sizin içinize sinmesi daha önemli ☺️