Ugurbocegim sana şöyle anlatıyım.
Üç ay devlette tedavi gördüm klomen kullandım günde bir defa,kalamadım malesrf, korona çıktı bıraktım tedaviyi.. Sonra özele başladım ilk ay kalamadım, ikinci ay ilaç kullandım dört gün sonra gittim bi yumurtam gelişmiş iğne falan da yapılmadı, çok ümitsiz konuştu doktorum, bu ay da olmazsa tüp bebeğe başlıycaz dedi, günüme bir hafta kala bende ishal ağrısı gibi ağrılar başladı hatta gece iki defa uykumdan uyanmıştım, adetim bi gün geçti test yaptım evde çıktı. Gerçekten ümidim yoktu artık öylesine yaptım. 2.5 sene bekledim bende pko olduğu için kalamadım, şuan 17+2 haftalık hamileyim. Rabbim evlat bekleyenlere en yakın zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar versin inşallah ❤️