Nevnev Ptesi zorunlu sezaryen olacağım da canım arkadaşlarım, dudağımda bugün uçuk çıktı. birileri, uçuk varken ameliyata almıyorlar falan dedi kafam karıştı. bilgisi olan var mıdır acaba? 🙏🏻
Demir06 Nevnev sezaryen ile ilgili birşey olmaz ama bebeği doğunca öpmeyin bence🥴tabi doktorunuza danışın
Nevnev Demir06 evet öpemicem doğunca 😔 ameliyatla ilgili de sorun olmaz gibi geldi de eşimle annesi tutturdu uçuk varken ameliyat olmaz diye 🤦🏻♀️