inci_34 Arkadaşlar doğum hikayemi daha önce yazmıştım buraya okuyanlar bilir şimdi de siz kardeşlerime benim çektiklerimi çekmeyin diye tavsiyelerim geliyor ☺️ **yürüyüş plates spor perine vs doğumu kolaylaştıracak şeylere ben 37.haftada başladım hata ettim keşke öğrendiğim ilk günden beri çok hareketli be aktif olsaydım gerçi yoğun çalışıyordum işte de yorulunca halim kalmıyordu ama siz mutlaka normal doğum olacaksa riskiniz yoksa öğrendiğiniz ilk anda başlayın ** doğrum yapacağınız yeri önceden gidin görün Kayseri memorialda doğum için beklediğim odamda sıcak su çalışmıyordu sancılarda belimi sıcağa tutmak istedim suya girmek istedim saatlerce yapamadılar ! ** normal doğum için sancılarınızı nasıl karşılayacağınızı sancı attıkça nefes hareket vs neyi nasıl yapmanız gerektiğini mutlaka öğrenin yoksa o anda çok zorlanıyorsunuz
Aysunduruu inci_34 37 haftalik olduk plates ve yürüyüş yapıyorum evde ağrılarım çok olunca ılık suya oturuyorum iyi geliyor ağrılarım dengesiz ama bebiş kendini hazırlıyor sanırım 😊