bejanne00 Bugun ilk önce balkonu yıkayıp ardından çamaşır asmak istedim. Çamaşır asarken ayağım kaydı ve göbeğim direk mermere denk geldi sert bi şekilde. Kendi doktoruma gittim bebeğimin kalp atışlarını dinledim 24 saat müsade altında kalman lazim tedbir amaçlı devletede bir görün dedi. Devlete gittim oda bana kalp atışını dinletti. Bebek’te birşey Yok kanama takibini yap ve 3 gün boyunca gel bebegin kalp atışlarına bakalım dedi bir sıkıntı görmedi ama ben cok korkuyorum.... Cok tedirginim
Sedacengiz bejanne00 çok geçmiş olsun canım . Kaç haftalık bebek. Bende çok yıkarım balkon en korktuğum şey
Ipek3427 bejanne00 Bence riskli durum olsaydı doktor mutlaka söylerdi ama yinede sık sık kontrole git bence için rahat etsin
Zeynepsa bejanne00 Cok gecmis olsun canim. Doktorlarin birsey yok demis sukur ama takipta kal mutlaka.
cigdmpkr bejanne00 Canım ya geçmiş olsun sen neden öyle isler yapiyosunki boşver ya dikkat edin bn isterse kirden gözükmesine yinede yikamam eşim yıkar kendinize eziyet etmeyin 😒
bejanne00 Ipek3427 3 gün boyunca gidicem kontrollü bir şekilde ama cok korkuyorum birşey olmaz insallah ya ben böyle tedirgin oldukça ağlamak isteyen tiplerdenim doktorda dedi üzülmek yok diye ama tutamıyorum kendimi
Ipek3427 bejanne00 İşte o annelik içgüdüsü bizi bitiriyor herşeyi kafamıza takıyoruz birşey olmaz inşallah
bejanne00 Ipek3427 İnsallah insallah tek duam o sağlıklı sihattli kucağımiza almayi nasip etsin rabbim
bejanne00 Zeynepsa Öyle yapacağım. Cok kötü oluyor insan nolursa olsun içinde bir tedirginlik oluyor insanın
bejanne00 cigdmpkr kendimi iyi hissettiğim surece yapıyordum normalde eşim izin vermiyor ama onun yaptığını da ben beğenmiyorum hic aklıma gelmezdi böyle bisey yoksa yaparmiydim ama daha hiçbir şekilde yapmam cok pişmanım cok
cigdmpkr bejanne00 Olsun canım sikma canini birşey olmamamistir Rabbim korur onu sen merak etme dikkat et kendine 😘
Sefu bejanne00 çok geçmiş olsun 2 gün önce bende belimin üstüne düştüm cok sükür iyiyiz ama kapalı kutu işte insan napcağını bilemiyor bol bol dua et ve uzan artık ugrasma bu tarz seylerle rabbim yardımcımız olsun🙏
Sukranerolkaradag bejanne00 İçim titredi okurken ya büyük geçmiş olsun inşaAllah yoktur birşey ama dikkat et bundan sonra.
EbruHafsa bejanne00 kaygan yerde ne isin var canim ya.. !! Allah korusun ama canini sikma olsaydi olurdu simdiye kdr birsey sonradan niye bisey olsun ki bol dua et rabbim korusun seni ve bebegini
bejanne00 EbruHafsa Aminn rabbim bütün anne ve bebekleri korusun. Aklıma hic gelmezdiki bianlik oldu iste. Cok korktum ağlaya ağlaya dua ettim rabbime emanet..