Mervekarademir Ayguns aynn var galiba daha yeni herhalde keşke erken gebelik testi alsaydın onda daha belirgin çıkar
Ayguns Derenils evet gecikti. Şöyle anlatayım şuan adetim 7 gün gecikti ben çok geç yumurtlama dönemine giriyorum. İlk bebeğim de geç döllenme olmuştu bu yüzden ve o zaman testim 17 günde belirgin çizgi görünmüştü. Şimdi de 7 gün geciktim de bi test yapayım dedim.
Ayguns ElifBzkrt doktorum da yarın gel bi kan ver bakalım dedi ay ben randevu alayım o halde bi her ihtimale karşı ☺️🙏
Ayguns Mervekarademir yarın sabahda erken gebelik testi alıp yapayım bari yada doktoruma randevu alabilirsem kan vermeye gideyim
Derenils Ayguns iyi yapmışsın yumurtlama günü biliyorsan haklısın tabi yarın sabah bı kan ver istersen
Ayguns Derenils evet canım biliyorum ilk bebeğimde de bu yüzden çatlatma iğnesi uygulamıştı doktorum yumurtlamam geç vakite kalıyor diye
Gonul_07 Bende 5 haftalık hamıleyım canım dün öğrendim adetim 3gün gecikince hemen eczaneden hızlı test aldım senın gibi silik çıkmıştı dayanamadım kan testi yaptırdım hamileymişim bence kan testi yaptır rabbim gönlüne göre versin inşallah