Kadirvemalik çok sağol cnm cumlemizinkini inşallah 🙏 doğumum çok rahattır diyemiyorum çünkü 5,5 cm den sonra gelen bütün sancılar sanki bel kemiğini kırıyordu ağrı esigim düşük olduğu için çok zorlandim tek şanslı yanım acilmam çok hızlı ilerliyordu Dr bile çok şaşırdı 8 cm doğumhane ye alindim yirmi dk sonra kızım doğdu maalesef 4 dikisim var ama yinede çok şükür normal doğum olduğu için şimdi dikis yerlerin biraz ağrıyor ama yinede her işimi kendim görebiliyorum asla doğurabileceği mı zannetmiyorum dum😁çok şükür Rabbime 🙏🐣😘 desteğin için çok teşekkürler ☺️