Deletedmom_5 Canım genelde 37 den önce yapmıyorlar ama şöyle bir durum var bu karıştırılıyor hep, açıklık bakmayla çatı muayenesi farklı şeyler. Ben 31. Haftamda akıntı şikayetiyle gittim biraz artmıştı suyum mu sızıyor diye panik oldum. Ebe alttan muayene edip açıklığına bakıcam dedi. Ben de hatta korktum çatı muayenesi mi dedim. O da yok açıklık var mı yok mu diye bakıcam çatı muayenesi biraz daha farklı dedi. O yüzden genelde 37 den önce yapmazlar çatıyı çünkü doğumu tetikleme olasılığı var :)