plakayerli Bebeğin suyu bitmiş diye yatış verdi doktor 39. Haftamdayım 3 saattir suni takılı ama ne tam bi sancı var ne de açılma var. Sıfır açılma. Böyle ne kadar sürüyor acaba? Yarına kalabilir mi bu doğum? Tüm gece suni almak diye bir şey var mı?
Byby99 plakayerli belki doktorunuz azar azar veriyordur suni sancıyı bir anda verse zaten dayanamazsınız. Sordunuz mu doktora?
2-prensesannesiii plakayerli O belli olmaz ki bazen 3 saatte olur bazen 2 günde . İnşaallah en kısa sürede alirsiniz kucaginiza
Yeppudaa plakayerli ilk doğum olduğu için yavaş yavaş veriyor olabilir . İnşallah en kısa zamanda bir avazda kurtulursunuz ikinizde. .
3MelekAnnesi3 plakayerli evet cnm 39 haftalıktı oglum tansiyon yüksek cıktı diye koldan suni baglayıp baslattılar sancı nişan su vs yoktu bişeyim ama oglum baya kanala girmişti kafası onun etkisi var demişti doktor
Burcuckmk plakayerli suyu gelen biten gebelerin 8 ilr 12 saat aralığında dogmasi beklenirmis canim oyle dinlemistim
plakayerli Burcuckmk suyum patlayıp gelmedi çocuğun amniyon sıvısı neredeyse bitmiş dedi sadece (ikisi tamamen aynı şey mi bilmiyorum )
Burcuckmk plakayerli ayni sey olabilir sonuc olarak suyun yok sayılıyor artik hayırlısı olsun canim cok bunalmadan kavuştursun allah
inci_34 plakayerli açılmanı kontrol et ilerleme var mı boşuna acı çektirmeyin bana de :( ebeye vakit buldukça sor nts durumunu sancını açılmanı )
plakayerli Semakacan 4 saat oldu ama baya hafif veriyorlar bana. Çok verirsek bebeğe zarar verebilir dedi 🤷♀️
inci_34 plakayerli canım ben pazartesi doğum yaptım 2cm açıklıkla gittim sabah 9akşam 3 ekadar 1 cm açıldı ama herkesin vücüdu farklı tabi ama esneme varmı nasıl ilerleyecek sor mutlaka boşuna bekleme
en_guzel_emanetlerim plakayerli bebekte kalp ritminde bozukluk yapıyor birden verilirse ve sizdede tansiyon sorunu yapabiliyor o yüzden yavaş yavaş ve nst kontrolünde verilir
Semakacan plakayerli hmm anladım yakındır doğumun hadi hayırlısı olsun ☺️ İnşallah dilediğin gibi geçer
Yenianneadayi2208 plakayerli Bende ilk dozu aldığımda sancım varla yok arasıydı. İkinci dozu aldıktan yarım saat 45 dk sonra sancım sıklaştı ve dozu arttı. 3 saat sonra da doğum yapmıştım. Umarım su gibi, kolay bir doğum olur 🙏