Esila-Alp benimde her gittigimde doktorum yazıyo ilaç ama eger agrın sızın yoksa pekte kullanmanı önermem neticede ilaç ve mideyede zararı oluyo dedi ama tabi bunu kan degerlerime felan bakarak söylüyo herşeyim normal oldugu için, kanım biraz düşük çıktı simdilik sadece saglık ocagının verdigi kan hapını kullanıyorum, 2. Gebeligim 2sindede kullanmadım dogru düzgün fakat herkesin bünyesi bir değil kan değerlerinize göre doktorunuza danışarak kullanmamazlık yapın bence