2-prensesannesiii Bugün kontrolüm vardı 7hfta 3 günlük hamileyim doktor bakti gayet iyi dedi kaç çocuğun var dedi 2 kızım var dedim buda kız dedi. 😂 Bu haftada nasıl anladı ki ya doğru mu acaba
suscarparimm 2-prensesannesiii 😂😂😂😂😂 oluşmamış birşeyi nasıl görmüş hayret mübarek müneccim bir doktormuş
birkedilianne 2-prensesannesiii Şaka yapmadıysa doktoru değiştirmenizi öneririm. Oluşmamış bir şeyi söyleyen doktor 😂
2prensesannesi1 2-prensesannesiii sizde benim gibi 2 prenses senesisiniz inş gönlünüze göre verir rabbim hayırlı sağlık erkek evlat
2-prensesannesiii birkedilianne Zaten çok gideceğimi dusunmuyorum devlet Hastanesi’ne gittim kadın diye aldım erkek çıktı.
birkedilianne 2-prensesannesiii Allah canlarını almasın ya 😄 Ben de kaç kez devlete gittim muayeneye. Gerçekten berbat devlet hastaneleri
2-prensesannesiii birkedilianne İşin ilginç yanı çok ilgililer di yanımda kızımla gittim birde kızımla falan bile baya ilgilendi konuştu . Bende çok sevmiyorum devlet hastanesini ama sevdim 🙈
Mavi34 2-prensesannesiii kalp atışı bile o haftada duyulmayan bebekler var hic sanmam cinsiyet anlaşılsın. Şaka yapmakistedi muhtemelen ne tepki vereceksin diye demiştir 😄
Siibeell 2-prensesannesiii kuzenimin doktoruda 8. Haftada söylemiş cinsiyetini erkek demiş ve öylede oldu, bazı doktorlar kemik yapılarından anlıyolarmış belki o şekilde bi tahminde bulunmuştur
2-prensesannesiii Siibeell yaa oda aklıma geldi kemik yapılarından anliyormus bazı doktorlar. Aman eli ayağı düzgün saglikli olsunda ne olursa olsun 💜
2prensesannesi1 Siibeell annemde 18 yıl önce kardeşime hamileyken doktora gitmiş tabi bulunduğumz yerde o zaman ki en iyi kadın doğum uzmanıymış daha 40 günlükken anneme demiş bebeğin erkek diye ama kimseye söyleme nazar değmesin demiş yani bilmiş