Bugün kalp atımlarını duydum 😍 regle göre 7+0 ama doktorum 6+4 dedi ve Bna şu testleri yapmamı istedi
ALT AST GGT ÜRE KREATININ HEMOGRAM GLUKOZ TORCH TİT İDRAR KÜLTÜRU TSH F4 KAN GRUBU . D VIT.B12. ELEKTROLIT.PZ.INR.DEMIR.VDRL
istedi sizden ne zman iştendi bu testler yada hiç istendi mi acaba problen mi var diye endişeleniyorum.