Minenurcan99 KIZLAR MERHABA 34+3 HAFTALIGIZ VE UZUN ZAMANDIR AKINTIM VAR VE BU ARALAR ARTMAYA BAŞALDI. SARI DESEM DEGİL YEŞİL DE DEGİL. NEDENİ Nİ BİLEN VEYA YAŞAYAN VAR MI ENFEKSİYON DEGİL TAHLİL YAPTIRDIM.
Burcuckmk Minenurcan99 doktorum bana normal demisti daha da artabilir hatta su gibi gelmeye baslayabilir demişti
FasulyeveAnnesi3 Minenurcan99 Canım bende aynı durumdan şikayetciyim doktor bi fitil verdi içinde 2 tane var 3 gün arayla kullan dedi adı da GYNO lomexın ama doktoruna sor sormadan alma
Sita3434 Minenurcan99 aynı akıntı bende de var doktor direkt enfeksiyon dedi sonuç temiz geldi ilac vermedi bir ay sonra akıntı artınca kendim yaptırdım tahlil bu sefer enfeksiyon çıktı bi zaman sonra tekrar yapmanızı tavsiye ederim
Zehraaa98 Minenurcan99 bendede vardı enfeksıyondan dolayıymış fıtıl kullandım o haftalar bıraktım gerı başladı 🤷🏻♀️
minikserce00 Minenurcan99 Canım bol su içmelisın bende dahada yeşil olmustu su ile kontrol altına aldım gecmiş olsun