zeynnn41 her şey kararında iyidir. Onu yeme düşük yapar, böyle yapma düşük olurla hamilelik bitmezz. Kafanı rahat bırak canım biraz. Şu an zaten yediğimiz her şey hormonlu hiç bir şey organik değil ki. Öyle düşüncek olursak bizim ekmek ve suyla beslenmemiz lazım. Ye bacım canın çekince az az 😂