rmeysaa12 Allah nasip eder ise haftaya kontrolumde tam 35 haftalık oluyorum. Planlı sezeryan istiyorum. Doktorum gün verir mi sizce? Yoksa daha erken mi? Hepimiz evlatlarımıza sagsalim kavusalim insAllahhh💙🌺🤲
Aysekoroglu rmeysaa12 ben 32. Haftamda gittiğimde sordum 10 temmuza gün verdi sorarsanız bilgi verir bence
birprensesvebirprensannesi rmeysaa12 Bizde 34+3 uz haftaya 35+3 de kontrolümüz var normal doğum gibi gözüküyor bişey demedi doktor bakalım 🤭
rmeysaa12 birprensesvebirprensannesi Çok istedim normal doğum başlarda ama, eşim askerde oldugu için kendimi güvende hissetmiyorum o konuda ve çok korkuyorum 🥺
Arifcaninannesi rmeysaa12 Ben aldim cnm 34+5 im ama 35+3 olarak gorunuyorum doktorum 21 hazirana aliriz dedi
Eylul_naz09 Arifcaninannesi sızınle aynıyız 🙂 bızde salı muayene olcz tahlıl yaptırcaz dogum ıcın konuscaz sanırsam banada o tarıhlere vercek gbı gelıyo🤭 cok erken olmus olmuyo dımı o tarıhler