Glsh2597 Kizlar 27+2 günlük gebeyim kansızlık var şurup kullanıyorum bir türlü düzelmedi çok korkuyorum önerisi olan var mi
Humeyra350 Glsh2597 hamile kaldığımı öğrendiğimde kanım 11.5 ti. Daha sonra biraz zaman geçti tekrar kan verdim 8 e düşmüş. Kan takviyesi aldım şuan kanım 10.6 ama yine de çok iyi değil dedi. Eğer çok düşükse kan takviyesi al