Merhaba guzel anneler ❤️🌼
36+5 haftadayiz. Gunler geçtikçe daha çok korkmaya başladım doğum nedir ? Nasıl başlar ? Başladığında nasıl olurum ? Bebeğimi sağlıklı dogurabilirmiyim ? Doğum sırasında ya birşey olursa ? Bana bişey olursa bebeğime kim nasıl bakar ? Kafamda binbir türlü soru .
Kayinvalidemle yaşıyorum ne kadar iyi olsada kendi annemi arıyorum yanımda bu duyguda beni çok etkiliyor . Yurtdışında olduğum için yanımda olamiycak
Böyle bir cikmazdayim. Hergun Nisan gelmiş mi diye bakıyorum . Çünkü karnım artık baya aşağı düştü ama ne bir ağrım nede bir sancim var . 😔 İlk gebeliğim normal doğum gözüküyor ama nasıl olur bilmiyorum
Bı yandan hamilelik çok ağır gelmeye başladı ama bir yandan da hiç bitmesin istiyorum .😔
Sizde durumlar nasıl ?
Doğum yapmış tecrubeli anneler inde yorumlarinu beklerim 🙂