canan93 Doktorum bugün meyveleri sadece tadımlık yememi söyledi. Meyve çok yediğimi söylemiştim. Bu mevsimde çok zor olacak. Tadımlık da biraz abartı değil mi kızlar😥
Rusen96 canan93 gebelik şekeriniz yükselmemesi icin öyle demistir diye düşünüyorum. Valla hamilelikte cok zor bende kolay kolay baska birsey yiyemiyorum meyvelerle ayakta duruyorum. Sizde doktorunuz nasil uygun görmüşse o şekilde yapmaniz daha uygun
balbocegim27 canan93 şekerden dolayıdır bide bazı meyveler sanırım suyu da arttiriyormus sabah bi postta okudum o yüzden de olabilir
canan93 Rusen96 Ben de başka yiyecekleri fazla yiyemiyordum. İyice meyveye sarmıştım ama dikkat ederim artık.