Arkadaşlar ben 6aylik hamileyim son 1aydir kaburgam batıyor gerçekten organlarima battığını hissediyorum çok feci bir ağrı yani bunun rahmin büyümesi olduğunu söylüyorlar fakat bu kadar fazla olacağını düşünmüyorum. Kimisi de kaburgan kırık olabilir diyor böyle batma hissi yaşayan varmı