Pearlka Eşinize ve size kromozom testi yapılmalı ayrıca pıhtılaşma var mı sizde ona bakıyorlar. Romatizmal hastalıkları da mutlaka değerlendirin derim. Anti Nükleer Antikor testi yaptırıp pozitif değeriniz varsa romatolojiye yönlendirir doktorunuz. Benim ilk 2 gebeliğim 8. haftada kalp durması sonucu kürtajla alındı. Bu testleri yaptırdım. Pıhtılaşma çıktı ve romatizmal bir hastalık çıktı. Yani sadece pıhtılaşma ve kromozomla kalsaydım yine düşük olabilirdi. doktorum ailemde romatizmal hastalıklar olunca şüphelendiği için istedi. Şu an 27+3 hamileyim. Pıhtılaşma için iğne, romatizma için ilaç kullanıyorum. Romatizmal bir belirtim yok bu arada, klinik bulgularım pozitifti. Lupus diye de bir şey var. Mutlaka değerlendirin.