mhm ilk ilaç verdiler bi gün onunla kuru sancı çektim açılma olmadı ama bebeğin başı kanala baya yerleşmişti sonraki gün 7 buçukta suniye başladılar 2ye 10 varken doğurdum anlatması ne kadar kolaymış diyorum ölüyorum zannetmiştim o sıralarda ben 😊 Bebeğimi kucağıma alıp evime gitsem benden mutlusu yok gözümde değil hiç yaşadıklarım Rabbim sizlere kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻