mhm suni sancıyı bilmem kaç saat yeyip sonra açılma muayenelerinden geçip perişan olup açılma yok diye sezaryen yaparlar diye korkuyorum ya öyle diyorum da eşimin ailesi bi yıl bizde kalcak yarın yerleşcekler yatak odalarını bi odaya yerleştircekler diğer eşyalarını da boş odam var bi tane oraya istif yapcaklar lohusa halimle onlarla uğraşcam bide annem onlar geliyo diye kızdı baya üzüldü ona üzülüyorum belki bu yüzden sancım gelmiyo bebeğimi de strese sokuyorum eşimde ev benim kimse karışamaz ailem gelir istediği kadar kalır dedi oda ayrı zoruma gitti ev onunmuş ben kiracısıyım sanki böyle olcağını bilsem evlenmezdim kesinlikle rahat edemiyceğimi bildiği halde bana bunu yapıyo kinleniyorum ona da bebeğimi nasıl büyütcem diye kara kara düşünüyorum herşey zoruma gidiyo bide babam yok gibi bişey bizi annem çalışıp büyüttü onun eşim yüzünden bu kadar üzülmesine katlanamıyorum eşimin babası anneme yerini bilsin o kim evime karışıyo falan dedi hemde yanımda söyledi hadsiz adam nasıl yüzüme bakcak utanmadan merak ediyorum alıp başımı gidesim geliyo çok zoruma gidiyo çok 😞 Başını ağrıttım hakkını helal et nolur