anne091 Merhabalar 32+4 haftalık olduk bugun kontrolüm vardı ve bebeğin suyu fazlaymış iri bebekmiş gebelik şekerim var diyet verdi ve dikkat etmesem bebeğin ani ölüm ile karşılaşacağımı söyledi böyle olupta sorun yaşayan oldumu
Sedakbyk anne091 benimde 30+6 haftalikken kontrolde doktorum soyledi suyun fazla dedi,2 kere seker yuklemesi yaptirdim sekerim yok,seker ve hamurisine dikkat et dedi,oglumda da ayni seyi soylemisti doktor cok sukur sorun yasamadim.
Aysunduruu anne091 ben 👋dikkat etmen lazım canım seker hastalığı Cook dikkat istiyor saat başı ölçüm yapıyorum ben artık delik deşik oldum ama yapacak birsey yok
Mervekaynak anne091 bende onlardan biriyim.suyum gebeliğin başından beri fazlaydı. 34. Haftadan sonra dehşet sancılarım oluyordu ayağa kalkıp yuruyemeyecek kadar.. 30. Haftadan sonra da bebek irilesmeye başladı. Su fazlalığı şekere bağlı imiş benim şekerim de sınırda çıkmıştı. 37+2de kontrole gittim 3 cm açıklık vardı fakat bebek kanalda değildi. O gün sezeryan kararı aldık doktor seni bu açıklık ile gönderemem bu gece en geç yarın suyun gelir dedi. O gündoğum yaptım
demetinceyildirim anne091 24 haftadan beri suyum bi tık hep fazla bendede şeker sınırda çıkmıştı dikkat ettim hamur işi tatlı yemedim şuan 36+2yim nasipse 17 gün sonra doğumum var bir sorun olmadı,sende dikkat et canım ölçümlerini yap arada hayırlısıyla bişey olmaz🤲
Elif_s Benim suyumda fazla 31 haftalik oldum inşallah bir sorun olmadan biranönce doğuma kadar ilerlerim
Taze_gebe anne091 çok çok mu fazlaymış da böyle dedi ? Benim de faZlaydı diyet yaptım sıkı bi diuet bol yürüyüş ile dengelersiniz inşallah
Mervekaynak Taze_gebe Hayır spinal sezeryan oldum bebeğin kafası çok iriydi ve kanala girmemişti suni almak zorunda kalacaktım
Taze_gebe anne091 anladım çok sıkı şekilde uyun inş dengelenir pes etmeyin siz elinizden geleni yapın kendinizi de suçlamayın ben çok sordum üzülmüştüm doktorum kesinlikle anne hatası kilosu beslenmesi vs tek başına sebep değildir dedi kendinizi suçlamayın yani
Hheell Merhaba canım. Bende de aynı durum var şuan bebeğim 2 hafta önden gidiyor şekerden dolayı sanırım. Bebeğin de Bi problem olmadı değil mi? Doktorum beni korkuttu çok tedirginim. Suyu azaldı mı daha sonra nasıl ilerledi?
Duygu_aslann anne091 24 haftamdan beri suyum fazla sekerim cikti diyet yapiyorum 27 haftaligim 32yi flan gorsem rahatlycam inan🙄