Cigdem175 sorun zaten söylem ve yaklaşım tarzınızda. Kamudakilerin hakkı kaldırılsın diyeceğinize, aynı savunduğunuz gibi özellere de hak tanınsın deseydiniz, hiçbi sorun yoktu. Keşke ben de devlette çalışsaydım, devlettekiler ne kadar şanslı, yerinizde olmak isterdim vs vs denebilirdi 🤷🏻♀️ herkesin kendi tercihi tabi. Rabbim tüm gebeleri korusun 🙏🏻