Arkadaşlar merhaba, 19+2 haftalık hamileyim ve ilk gebeliğim. En son 1 hafta önce doktor kontrolüm vardı bebeğimi gördüm kalp atışlarını dinledim vs, ama ben bebeğimi hissedemiyorum diye hep tedirgin oluyorum sonra ki kontrolüm de 25 gün sonra. Normal midir sizce yoksa endişelenmeli miyim😕