Çatı muayenesi olacağım ama dr bebeğin kafası biraz büyük dedi 9,5 cm . 10 üzeri Acaba normal doğum yapn sıkıntı yaşayan yaşamayan tecrübeli arkadaşlar var mı? Riskleri haftaya doktor söyleyecek ancak doğum zor oluyor mu ? Sizlerin ölçümleri nasıldı? Yardımcı olur musunuz ☺️