Hanımlar bugün kremsi sulu bir yapıda sıvı geldi 36+4 deyim cumartesi normal veya sezeryan olduğu belli olacak.
Normal de yapışkan akıntı gelirdi ancak böyle kremsi,sulu bir şekilde geldi bugün. Sürekli aşağıya baskı yapıyor, göbeğim de aşağı indi. Nişan gelmesi nasıl olur, ilk gebeliğim, bebeğim de epey hareketli fikir verirseniz çok sevinirim