Mammacita bende kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum 36 gün önce. Hemen adet olmam için ilaç vermedi doktorum. Dün yeni kürtajdan 35 gün sonra lekelenmem başladı pembemsi, bugün ise kahverengi lekelenme var. Kürtajdan 21 gün sonra beta 110,7 , 22 gün sonra beta 60.2, en son kürtajdan 24 gün sonra beta 37,2 çıktı. Doktorum beta düşerse sıkıntı yok, artış olursa ilaç tedavisine başlayan demişti. Seninde beta düşmüş birkaç güne olursun. Rabbim sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 🙏