Nazliss kimse gelip gitmiyor ilk kızımı pandemi de doğurdum Haziran’da ve elbise giydim iyiki de elbise giymişim çok kurtarıcı oldu benim için hem terlemeyi engelledi hava aldığı için hemde ben sicaklamamiş oldum. Zaten göğüs kısmında emzirmek için açılıp kapanan yeri vardı emzirirken de zorlanmadim 🌼 Elbise gecelikler den tavsiye ederim yaz için