Selin48 Kızlar 2 günlük bebeğim var emziriyorum ama göğüs uclarım çok acıyor ve kanıyor daha 2.günden oldu ne yapabilirim lütfen yardım edinn
Sedakbyk Selin48 gogus kalkani ve lansinoh gogus ucu kremi kullanin,gogus kalkani meme ucu bosta kaldigi icin hava alip yara olmasini engelliyor.
Seda_nrr Selin48 buzluğa lahana koyup onu kullanıyorlardı göğüslerine çok iyi geliyor diyenler vardı canım
SERNUR Selin48 ben bepantol sürmüştüm emzirirken sildim çok iyi gelmişti birde hametan sürdüm sonra aventin gögüs ucu koruyucusundan aldım hala daha kullanıyorum koruyucuyu dene istrsen
Deletedmom23234 Selin48 Ah keşke öncesinden önlem alsaydınız şuanlık lahana yaprağı koyun ve gümüş kapak alın mutlaka o kadar ise yarıyor ki
SERNUR Selin48 rahat aslında ilk meme ucunu kavrayana kadar elinde tut biraz yanlardan. Nasıl kullandın
Emirinannesi34 Selin48 nisavit krem var eczanede bende ondan aldım çantama çok çok iyi geliyo ve sürdükten sonra emzirirken temizlrmenize gerek kalmıyor öyle emziriyorsunuz aynı zamanda bebeğinde ağzında pamukçuk olmasını engelliyor
Cigdemss Selin48 e vitamini kapsülleri iğne ile delip sürmek, ayva çekirdeği jeli, susam yağı, anne sütü ve en önemlisi emzirme pozisyonu meme kahverengi kısmı tam ağzına alması gerekli .