Cmre12
şuan mağazalarda genelde yazlıklar var ben ağustos sonu doğum yapacağım allah nasip ederse ama bende kışlık aldım çünkü benekler ilk başta üşür zaten. Yaz döneminde kışlığı anca internetten alışveriş yaparak bulabilirsiniz sanırım. Ben kıyafet alışverişini H&M ve e bebekten yaptım.
Bebek için
- [x] Yenidoğan kıyafet (hastane çıkışı, tulum)
- [x] 3-6 ay kıyafet Bebek için (tulum, alt üst takım, tayt vs.)
- [x] Body (uzun ve kısa kollu)
- [x] Mama önlüğü
- [x] Eldiven
- [x] Bere
- [x] Patik-Çorap
- [x] Yelek
- [x] Havlu
- [x] Ayakkabı
- [x] Küvet
- [x] Manikür seti
- [x] Ateş ölçer
- [x] Burun aspiratörü
- [x] Fırça-Tarak
- [x] Ağız mendili
- [x] Bebek bakım çantası
- [x] Emzik-zinciri
- [x] Biberon
- [x] Reflü yatağı
- [ ] Düz kafa yastığı
- [x] Penye battaniye
- [ ] Alt açma minderi
- [ ] Bebek bezi- ıslak mendil
- [x] Emzirme yastığı
- [x] Ana kucağı
- [ ] Yatak+yastık
- [ ] Beşik
- [ ] Dolap
- [ ] Avize-Gece lambası
- [ ] Emzirme koltuğu
- [ ] Bebefon
- [ ] Bebek arabası-Puset
- [ ] Bakım ürünleri
- [ ] Dolap içi organızer
- [ ] Askılık
Anne için
- [ ] Pijama takımı
- [ ] Gecelik
- [ ] Terlik
- [ ] Depend
- [ ] Korse
- [x] Göğüs pedi
- [x] Göğüs ucu kremi
- [ ] Göğüs koruyucu