Bettyoz Canım bence hiç riske atma. Saatlerce sancı çekip sezeryana dönenler var, senin için de bebiş içinde daha zorlu olur. Sezeryanın da normalin de kendine göre zorlukları var o yüzden kendini şartlama ve üzülme sakın. Sağlıkla doğsunlar da nasıl geldiklerinin çok bir önemi yok benim gözümde :)