Nurcankrkya o haftalarda ben de aynı ağrıları yaşıyordum doktoruma sorduğumda yerleştiği için ağrıdığını söylemişti. Bugün 13+5 haftalığız belimin ağrısı hala geçmedi. Karnımdaki ağrılar artık daha hafif önceden bıçak saplanırmış gibi oluyordu. Kırmızı renkli kanama olmadığı sürece sıkıntı olmuyormuş o dönemde . Ama yine de doktoruna danışmanda fayda var.