Melikekpln 33+2 olduk iki gundur kasilmam oluyor ama boyle duzenli degil düzensiz oluyo. Usuttum mu naptim omuzlarim falan agriyor. Halsizlik desen öyle . Biranda ağırlaştım nasil oluyosa. Sizde durumlar nasil
Nuray11 Melikekpln 35+2 bende arada kasılma gibi karın ağrısı gibi şeyler yaşıyorum aslında üşümüyorumda ama biraz üstüöü örtüp uzanınca hafifliyo
Melikekpln Nuray11 evet benimde aynen oluyor. Hareketlerine bakıyorum iyi ama bazen kasiklarimdan giriyor agri🤔