35+1 ikizlere hamileyim suyum geldiğini düşünüyorum ama emin değilim . Suyumun geldiğini ya da sızıntı olduğunu nasıl anlarım sürekli idrararım varmış gibi tuvaletimi yapıyorum . Doktoruma sorduğumda üzerine 1 bardak su döküldüğünü düşün suyun geldiğini biliirsin dedi . O öyle dedikten sonra banyoya girdim tüylerimi aldım ayakta kaldım . Daha sonra sürekli tuvaletim varmış gibi yaptım acile gitsem mi